Bärsele

Beco ButterflyBild från www.edenbaby.se

Våran lille kille älskar att bli buren! Det är väldigt mysigt samtidigt som man blir väldigt låst då man bara har en hand att t.ex. fixa lite frukost med. Vi har tänkt att köpa en bärsele för att kunna bära lillkillen samtidigt som vi blir lite mer flexibla. Jag har har läst en massa om selar och sjalar och förhoppningsvis blivit lite mer klok. Efter att ha läst en hel del bra om Beco Butterfly, så kommer vi att köpa en sådan sele. Jag hoppas jag hinner åka till Mölndal och Eden Baby för att prova ut en istället för att enbart beställa från nätet. Just nu har vi lånat en sjal Tri-cotti, men jag tycker det blir alldeles för varmt.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vi har en sån sele och den är KANON!!! Vissa dagar skulle jag inte överleva om jag inte hade den. Bäbisarna sitter jätte skönt och somnar gott i den. Men det blir ju varmt såklart, eftersom de sitter så nära en. Kan tycka att det är lite bökigt att få dit honom, då han fortfarande sitter i den delen som är gjord för små barn. Men när han väl är där så sitter han jätte bra och nöjd! Lycka till med köpet!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att höra att ni trivs i den! Vi har fortfarande inte köpt någon, men ska göra det i nästa vecka. :)

    SvaraRadera